Satış ve Hizmet Geliştirme Eğitimleri

Personellerin Alarko Carrier'ın satış ve hizmet alanındaki kurumsal hedefleri, standartları ve ilkeleri doğrultusunda yetiştirilmesi amacıyla düzenlenen eğitim programlarıdır. Bu eğitimler özellikle satış ve satış sonrası hizmet birimlerinin müşteri beklentileri ve memnuniyetini önde tutarak gelişmeleri için kuruma özel içerikler ile hazırlanmaktadır.

Müşteri odaklılık, verimlilik, kalite yaklaşımı doğrultusunda satış ve satış sonrası organizasyonundaki çalışanların, bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmek, daha donanımlı hale getirmek amacıyla,
•    Vizyon ve stratejiler doğrultusunda bireysel satış kanallarında standartların ve ortak satış kültürünün oluşturulmasını destekleme,
•    Satış hedeflerinin gerçekleştirilmesi için rekabet koşulları ve pazar fırsatları doğrultusunda proaktif yaklaşımla satış nosyonu kazanma,
•    Ürün, servis ve müşteriler ile ilgili geri bildirimlerde departmanlar ile sahanın koordinasyonunu sağlamak için gerekli organizasyon, ürün, sistem ve süreç bilgilerini öğrenme,
•    Satış kanallarındaki ekiplerin yönetimi, işe alım, işten çıkış, eğitim ve ödüllendirme süreçlerini yürütmek ve takip etmek üzere gerekli bilgi ve beceriyi edinme,
•    Servis çalışanlarının mesleki ve teknik uzmanlıklarını, hizmet odaklılıklarını, kişisel ve yönetsel yetkinliklerini geliştirme,
konulu programlar ve atölye çalışmaları gerçekleştirilmektedir.
 
Örnek programlar;
•    Bayi Satış Eğitim Programı
•    Servis Hizmet Eğitim Programı 
•    Satış Danışmanı Yetiştirme Eğitim Programı

Her bir program kendi içinde farklı online eğitimler, uygulamalı yüz yüze atölye çalışmaları, konu uzmanları ile gerçekleştirilen sanal seminerlerden oluşmaktadır.