Kurumsal Oryantasyon Eğitimleri

Kurumda işe yeni başlayan çalışanlar, yeni yetkili satıcı ve servis sözleşmesi gerçekleştirilen paydaş çalışanları Alarko Carrier kurumsal kimlik ve kültürüne uygun olarak yetiştirmek üzere düzenlenen eğitimlerdir. Kuruma aidiyet hislerinin oluşması ve uyumlarının sağlanması amaçlanmaktadır.
 
Alarko Carrier’in kendini var eden kaynaklara yaklaşımı insan önceliklidir. Sonuçta tüm kaynakları yöneten, denetleyen, geliştiren çalışan ve karar veren insandır. Çalışanın kalitesi, kapasitesi ve gelişmişliği bir kurumun sahip olabileceği en büyük zenginliktir. Alarko Carrier, ana ilkeleri doğrultusunda çalışanlarını kişisel ve mesleki olarak geliştirmeye ve bağımsızlaştırmaya, başarıyı onlarla paylaşmaya her koşulda özen gösterir.

Bu ilkeler ışığında işe yeni başlayan personel kuruma hızla adapte olması amacıyla  işe başladığı ay içerisinde online eğitim platformu üzerinden yönlendirilen kurum tarihi, ana faaliyet alanları, çalışma kuralları ve politikalarının yer aldığı eğitim programı ile buluşturulur. Akabinde çalıştığı birim özelindeki detay içeriklerin online tanımlaması ve birim içindeki mentorunun desteği ile oryantasyon eğitimi süreci tamamlanır. Tasarlanan eğitim akış planından ölçme ve değerlendirme uygulamaları ile durum bilgisi bir üst yöneticisine raporlanır.