Gelişim Eğitimleri

İklimlendirme satış ve hizmet alanındaki çalışanların profesyonel bakış açısı kazanmalarını, gelişen ve dönüşen iş dünyası isteklerine paralel yetkinlikte olmalarını sağlamak için gerçekleştirilen programlardır.

Programların amacı bilginin davranışa dönüşmesini kolaylaştırmak amacıyla tasarlanmıştır. Gelişim eğitimleri yetişkin öğrenim metodlarını temel alan iş süreçlerini aksatmadan maksimum katılımı hedeflemektedir. Programlar karma öğrenim metodları ile oluşturulmuştur. Yüz yüze ya da teknoloji destekli, öğrenmenin ihtiyaçları özelinde zamana yayılmış, uygulama odaklı çeşitli gelişim metodolojileri kullanılmaktadır. Gelişim eğitimlerinde yoğun olarak satış ve hizmet alanında çalışanların davranışsal gelişimine odaklı eğitim programları yer almaktadır. Katılımcıların yaparak öğrenme felsefesini destekler biçimde bir karma öğrenme deneyimi sunulmaktadır. 

İklimlendirme alanında satış ve hizmet süreçleri analiz edilerek oluşturulan programlarımıza örnek olarak,
•    Bayi Gelişim programları  
•    Servis Gelişim Programları 
•    Etkin Satış Kanalı Yönetim Programı
gösterilebilir. 

Eğitim programları tüm Türkiye’ye yayılan satış ve satış sonrası hizmet birimlerimizde çalışan yaklaşık 2.300 kişilik bir katılımcıya sunulmaktadır. Hedef kitlesi işe yeni başlayan, belirli bir süredir ekipte yer alan çağın getirilerine adapte olabilmek için sürekli gelişime açık olan tüm çalışma arkadaşlarımızdır.